Garantie & reparatie

Als je een product bij ons bestelt, mag je ervanuit uitgaan dat deze in goede staat is en doet wat je verwacht dat hij doet bij normaal gebruik. Maar het kan natuurlijk altijd gebeuren dat na de retourtermijn van 30 dagen het product toch kapot gaat. We leggen graag hoe uit hoe in zijn werk gaat.

Fabrieksgarantie
De fabrikant van het door jouw bestelde product kan fabrieksgarantie geven. Als het product in deze periode kapot gaat, heb je recht op gratis reparatie of vervanging. Het defect moet dan voldoen aan de garantievoorwaarden en er moet sprake zijn van normaal gebruik. De fabrieksgarantie is per fabrikant verschillend. Deze garantie en de voorwaarden zijn bij je product bijgesloten.

Wettelijke garantie
Als er geen sprake is van een fabrieksgarantie, bestaat ook nog de wettelijke garantie. Deze garantie houdt in dat je gekochte product moet voldoen aan wat is beloofd en wat je mag verwachten. Als je bijvoorbeeld een elektrische koelbox koopt die na enkele weken al niet meer koelt, mag je hierover contact opnemen met ons of met de verkooppartner als het gaat om een product van een verkooppartner. Doe dit meteen nadat je het defect hebt ontdekt.

Als er tijdens de garantieperiode een defect ontstaat buiten je schuld om, kun je recht hebben op een reparatievergoeding of vervanging van het product. Lees hieronder wat je kunt doen.

Defect product buiten 30 dagen na aankoop

Product gekocht bij Obelink

Je defecte product kun je online bij ons aanmelden. Zorg ervoor dat we zo veel mogelijk informatie ontvangen zoals duidelijke foto's, dan kunnen onze specialisten snel aan de slag.

Product gekocht bij verkooppartner van Obelink

Bij elk artikel staat vermeld of het wordt verkocht door Obelink of een verkooppartner. Is hier een verkooppartner vermeld? Dan kun je bij de verkooppartner de aanvraag indienen.

Reparatie(kosten)
Indien er op je product fabrieksgarantie zit, kun je recht hebben op gratis reparatie of vervanging. Er moet dan worden voldoen aan de garantievoorwaarden en er moet sprake zijn van normaal gebruik.

Als de schade buiten de garantie valt, zoals bij val-, vocht- of stootschade, kies je wat je wilt doen: repareren tegen betaling, ongerepareerd terug laten sturen of afstand nemen van je artikel. We repareren je product pas nadat je toestemming hebt gegeven, zodat je niet voor onverwachte kosten komt te staan. Eén van onze specialisten zal hierover contact met je opnemen.

Retouren van CADAC, Intex en Weber
Cadac, Intex en Weber hebben een eigen afhandeling voor garanties en reparaties. Heb je een klacht over een product van één van deze merken. Dan vind je hier hoe je dit moet afhandelen.

Kunnen wij je ergens mee helpen?

Vul ons contactformulier in


Stuur e-mail

Bel ons

Maandag t/m vrijdag: 09:00 - 18:00 uur

Zaterdag: 09:00 - 17:00 uur

Koopzondag: 10:00 - 17:00 uur

+31(0)543 532 632