Garantieaanvragen van CADAC, Intex en Weber

CADAC, Intex en Weber hebben een eigen afhandeling voor garanties en reparaties. In veel gevallen kan het probleem opgelost worden door het sturen van een vervangend onderdeel. Wij helpen jou graag bij het geven van het beste advies, maar de afhandeling van de garantie loopt altijd direct via de leverancier. Hier vind je hoe dit in zijn werk gaat.

Garantieaanvragen CADAC

Producten van het merk CADAC vallen onder een speciale garantieafhandeling. CADAC doet dit namelijk zelf. Via de website van CADAC dien je binnen enkele minuten een garantieaanvraag in.
  • Wil je een nieuw onderdeel bestellen? Zoek dan hier het juiste onderdeel op en bestel deze. Ook kun je via deze weg een onderdeel onder garantie bestellen.
  • Is alleen een nieuw onderdeel niet genoeg, dan kun je de barbecue laten repareren door de technische dienst. Hoe dit in zijn werk gaat lees je hier.
  • Is jouw CADAC artikel buiten je toedoen beschadigd, defect of gebroken? Dan kun je garantie aanvragen door het aankoopbewijs, één of meerdere foto’s en een toelichting te sturen. CADAC beoordeelt dan deze aanvraag. Het indienen van een aanvraag doe je hier.

Garantieaanvragen Intex

Producten van het merk Intex vallen onder een speciale garantieafhandeling. Intex doet dit namelijk zelf, omdat zij in veel gevallen reserveonderdelen op voorraad hebben. Het invullen van een garantieaanvraag duurt ongeveer vijf minuten.

Garantieaanvragen Weber

Producten van het merk Weber vallen onder een speciale garantieafhandeling. Weber doet dit zelf, omdat zij in veel gevallen reserve-onderdelen op voorraad hebben. Het invullen van een garantieaanvraag duurt ongeveer vijf minuten.
  • Kies op de website van Weber waarover je vraag gaat.
  • Zorg dat je zoveel mogelijk informatie toevoegt, zoals de factuur en relevante foto’s. Dit zorgt voor een snelle afhandeling van de aanvraag.