Overige vragen

Heb je je antwoord niet kunnen vinden? Kijk dan hier tussen onze overige vragen en antwoorden of neem contact met ons op.

Bedrijfsnaam: Obelink Vrijetijdsmarkt B.V.
Adres winkel: Misterweg 179, 7102EN, Winterswijk
Retouradres: Snelliusstraat 46, 7102 ED, Winterswijk
E-mail: [email protected]
Telefoonnummer: +31 (0)543 532 632
KVK nummer: 08024002
BTW nummer: NL001677755B01

Wil je langskomen bij onze Megastore in Winterswijk? Dat vinden we natuurlijk super leuk, ons adres is Misterweg 179 in Winterswijk (Nederland). Bekijk voor de zekerheid eerst even de openingstijden.

Er is in de meeste gevallen ruim voldoende parkeerplaats om je auto, caravan of camper weg te zetten, let er op dat het niet toegestaan is om op onze parkeerplaats te overnachten in je caravan of camper.

Wil je een rolstoel lenen, een gasfles inleveren of heb je een andere vraag, dan staan onze collega’s je graag te woord. Honden zijn ook welkom in onze winkel, we willen je vragen om de hond indien mogelijk in de winkelwagen te plaatsen. Ben je iets kwijtgeraakt? Gevonden voorwerpen vind je bij de ingang.

Heb je vragen over je kassabon of over je winkel aankoop, dan kun je hiervoor bij ons terecht door het contactformulier in te vullen. Vermeld altijd het kassabonnummer, je vindt deze links onder op de bon. Het bonnummer begint altijd met 5338.

Het is mogelijk om je online aankoop te retourneren in onze winkel in Winterswijk. Let hierbij wel altijd op de retour- of garantievoorwaarden en neem de factuur van je bestelling mee.

We betalen je altijd terug op de manier waarmee je betaald hebt. Heb je bijvoorbeeld via Creditcard betaald, dan zie je het bedrag ook weer terug op je creditcard-afschrift. Het kan enige tijd duren voordat je de terugbetaling ziet, dit is afhankelijk van de betaalwijze.

Het is niet mogelijk om artikelen van verkooppartners in de winkel te retourneren, je herkent deze artikelen door de “Verkoop door …”. Wanneer er geen Obelink op de puntjes staat, wordt het artikel door een verkooppartner verkocht.

Sinds een aantal jaar bieden we op onze website, naast onze eigen producten, ook de mogelijkheid aan externe partners om producten op ons platform te verkopen

Sinds een aantal jaar is onze website niet alleen de plek waar wij zelf producten verkopen, maar kunnen ook externe partners van dit platform gebruik maken om producten aan te bieden.

Door dit 'Marktplaatsconcept' toe te passen, kan het dus zijn dat je één of meerdere producten koopt op onze website die worden behandeld en geleverd door een andere partij dan Obelink. Op deze manier proberen we ons aanbod zo breed mogelijk te maken, zodat we alles in huis hebben om jouw kampeergeluk te laten groeien.

Staat er bij een product “Verkoop door Obelink” dan zijn wij de verkopende partij. Staat er dat het product door iemand anders wordt verkocht (bijvoorbeeld “Verkoop door Thetford”), dan is die partij verantwoordelijk voor de bestelling en de levering.

Als je vragen hebt over een product, dat je gekocht hebt bij één van onze partners, of een product wil terugsturen naar een partner, dan kun je direct bij de partner aankloppen om een antwoord te krijgen. Je doet dit door de verkooppartner te contacteren of de retouraanvraag te doen via je account.

Kom je er niet uit met de partner? Dan kun je ons een bericht sturen via ons contactformulier.

Weggooien is zonde, daarom proberen we artikelen met een kleine beschadiging nog te verkopen met korting. Deze artikelen vind je onder de noemer “Tweedekans”. Naast tweedekans artikelen verkopen we ook de showroom modellen die we in de winkel hebben staan.

Hier vind je onze algemene voorwaarden.

Mocht je een klacht in willen dienen omdat je niet tevreden bent met onze service of wil je een suggestie indienen om Obelink in de toekomst nog beter te maken? We staan je graag te woord. Je kunt je klacht of suggestie aan ons kenbaar maken via het contactformulier.