Betalen

Bij Obelink bieden we de volgende betaalmogelijkheden aan:

  • iDEAL
  • Creditcard
  • Bankoverschrijving
  • PayPal
  • Bancontact
  • Obelink Giftcard

Het is niet mogelijk om met een Obelink Giftcard of PayPal te betalen als je een artikel van een verkooppartner in je winkelmandje hebt.

Achteraf betalen is niet mogelijk.

We sturen je de factuur altijd via de mail. Ook kun je de factuur terugvinden via de ‘Mijn bestellingen’ pagina. Kies de betreffende bestelling en klik op ‘Download factuur’ aan de rechterkant om je factuur te downloaden. Een factuur is niet achteraf aan te passen.

Heb je een product gekocht bij een verkooppartner, kun je de factuur bij de verkooppartner opvragen. Je neemt contact op met de verkooppartner via jouw account.

Dit ligt meestal aan de instellingen of voorwaarden van je creditcardmaatschappij. Ons advies is om eerst even contact op te nemen met hen voor een oplossing. Mocht dit niet helpen, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. We helpen je graag verder!

Je kunt een giftcard en/of spaarpunten inwisselen in de 'betaalstap' van het bestelproces. Werkt de giftcard niet of klopt het bedrag niet? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

We willen je vragen de volgende stappen te doorlopen om je te kunnen helpen met dit probleem:

  • Controleer of het bedrag van je rekening is afgeschreven
  • Check je ongewenste email /SPAM
  • Niks gevonden? Neem dan contact met ons op via het contactformulier