Account

Je kunt zelf je account niet verwijderen, maar wij kunnen dit wel voor je doen. Neem in dit geval contact met ons op zodat wij dit voor je kunnen regelen.


Je kunt je accountgegevens inzien en wijzigen door in je account naar 'Accountgegevens' te gaan. Het is niet mogelijk het e-mailadres van je account aan te passen, indien je met een ander e-mailadres bij ons wil gaan bestellen, willen we je vragen een nieuw account aan te maken.

Wil je geen nieuwsbrief meer van ons ontvangen? Ga dan in je account naar ‘Nieuwsbrief’, schakel het vinkje uit bij ‘ik wil de nieuwsbrief ontvangen’ en druk op ‘Opslaan’.

Wil je je account laten verwijderen? Neem dan contact met ons op.

Als je niet kunt inloggen, heeft het meestal te maken met een onjuist wachtwoord of dat je toch geen account blijkt te hebben.

Als je je wachtwoord vergeten bent, kun je eenvoudig een nieuw wachtwoord aanvragen door op ‘Wachtwoord vergeten?’ te klikken bij het inloggen.

Heb je nog geen account? Dan heb je wellicht in het verleden als gast besteld of heb je je alleen aangemeld voor onze nieuwsbrieven. Je kunt alsnog gemakkelijk een account aanmaken met je e-mailadres. Met een account kun je sneller een bestelling plaatsen, je voorkeuren beheren, je bestellingen inzien en nog veel meer. Je kunt je account hier aanmaken.

Bestellingen die je als gast doet, kunnen wij later niet aan je account toevoegen. Als je altijd inzicht wilt hebben in je bestellingen en retouren, adviseren wij altijd in te loggen op je account en daarna te bestellen.

Je kunt je bestellingen en retouren online inzien als je met een account bestelt. Met een gastbestelling kun je je bestelgegevens terugvinden in je mail.