Bestellen in 3 eenvoudige stappen

Volg mijn bestelling(en)

Uitleg Voordeelpas

voordeelpas Met de Obelink Voordeelpas willen wij jou als vaste klant belonen. Je kunt hiermee profiteren van veel voordeel in onze Megastore in Winterswijk en online in onze webshop.

Met de Obelink Voordeelpas heb je bij ons een streepje voor. Hieronder vind je alle voordelen van de Voordeelpas.

- Je ontvangt spaarpunten op jouw aankopen*1.
- Speciale aanbiedingen alleen voor Voordeelpashouders
- Op bepaalde artikelen kun je bonuspunten ontvangen
- Verzilver je spaarpunten in de winkel en online tegen echte korting op jouw volgende aankoop
- Gratis onze dikke catalogus toegestuurd
- Als eerste ontvang je onze maandelijkse nieuwsbrief
- Korting bij diverse campings
- "12-uurtje" in het restaurant voor 4,95 (tussen 11.00 en 14.00 uur)

*1 Uitgezonderd zijn cadeaukaarten, gasflessen en vullingen, caravans, vouwwagens en het werkplaatstarief.

Bekijk de algemene voorwaarden van de Obelink Voordeelpas


Veel gestelde vragen

Hoe kan ik punten sparen?

Bij elke aankoop die je in de winkel doet of online (indien je de Voordeelpas gekoppeld hebt aan een online account) spaar je punten. Bij besteding van elke euro ontvang je 1 spaarpunt. Wanneer je bijvoorbeeld voor € 100,- besteedt, ontvang je 100 punten.

Hoeveel zijn de punten waard?

Wanneer je 250 punten wilt verzilveren, dan vertegenwoordigt dit een waarde van € 2,50.

Hoe lang zijn de punten geldig?

Gespaarde punten op de Voordeelpas vervallen, wanneer de gespaarde punten niet binnen 24 maanden na het verkrijgen worden verzilverd.

Hoeveel punten heb ik gespaard?

Op de Voordeelpas pagina kun je het saldo controleren. Indien je een Voordeelpas hebt gekoppeld, dan wordt dit saldo ook binnen jouw profiel weergegeven.

Wat als ik mijn pas ben vergeten in de winkel?

Indien je in de winkel bent, maar jouw Voordeelpas of code niet bij je hebt, dan kun je met behulp van een claimcode die je op de kassabon vindt, later alsnog jouw punten innen. De claimcode is maximaal 14 dagen geldig. Ga naar de Voordeelpaspagina en geef je kaartnummer en jouw claimcode op. Voor online bestellingen is het niet mogelijk om punten te claimen.

Wat is het verschil tussen de plastic Voordeelpas en de digitale Voordeelpas?

De plastic Voordeelpas is alleen in de winkel verkrijgbaar. De digitale Voordeelpas heeft dezelfde functionaliteit echter is alleen de drager anders.

Kan ik de digitale pas ook in de winkel gebruiken?

Ja, dit is mogelijk door de streepjescode van de digitale Voordeelpas uit te printen of via jouw mobiele telefoon te laten zien aan de kassa.

Kan ik een plastic pasje krijgen?

Wanneer je online een Voordeelpas aanvraagt, krijg je alleen een code via de e-mail opgestuurd. Deze streepjescode kun je ook in de winkel aan de kassa tonen om punten te sparen. De plastic Voordeelpas wordt alleen in de winkel uitgegeven.

Hoe kan ik mijn punten in de winkel verzilveren?

In de winkel wordt bij de kassa gevraagd of je in het bezit bent van een Voordeelpas. Hierbij kun je, indien je saldo toereikend is, deze punten of een gedeelte hiervan verzilveren en korting krijgen. Over het bedrag dat je uiteindelijk moet betalen, spaar je vervolgens weer nieuwe punten.
Verzilveren kan alleen per 250 punten en is alleen mogelijk wanneer de Voordeelpas geregistreerd is. Als de pas (nog) niet geregistreerd is, kun je alleen punten sparen.

Hoe kan ik mijn punten online verzilveren?

In bestelstap 3 kun je aangeven dat je een kortingscode (kaartnummer) hebt. Heb je een Voordeelpas gekoppeld aan jouw webshopaccount, klik dan op de link "Ik wil graag mijn voordeelpas gebruiken". Hiermee wordt het kaartnummer dat aan jouw account is gekoppeld, automatisch ingevuld. Heb je de Voordeelpas niet gekopppeld, geef dan het 19-cijferige kaartnummer op en daarbij de 4-cijferige pincode. Als jouw pas niet gekoppeld is, kun je online geen punten sparen.
Vervolgens moet je opgeven hoeveel punten je van het totaal wilt verzilveren. Aan de rechterzijde wordt de korting getoond.

Ben ik na mijn mislukte betaling mijn verzilverde punten kwijt?

Wanneer je een bestelling plaatst en daarbij aangegeven hebt dat je punten wilt verzilveren en de betaling mislukt toch, dan zijn tijdelijk de te verzilveren punten afgeschreven van jouw saldo. Na 15 minuten worden bij een mislukte betaling de verzilverde punten weer automatisch teruggeboekt op jouw Voordeelpas.

Laden...
Wij gebruiken cookies