Bestellen in 3 eenvoudige stappen

Volg mijn bestelling(en)

Een Obelink beoordeling geven

Wil jij je winkelervaring bij Obelink Vrijetijdsmarkt delen met andere kampeerliefhebbers? Of wil jij je beoordeling over je online bestelling aan ons laten weten? Dat kan op verschillende manieren. Door het achterlaten van een online Obelink beoordeling, help je anderen bij hun keuze voor Obelink Vrijetijdsmarkt en help je ons om onze producten en diensten te verbeteren. Een Obelink beoordeling achterlaten kan bijvoorbeeld via een Google beoordeling of een review via de Feedback Company of Trustpilot. Ben je benieuwd hoe dit werkt? Wij leggen het je uit.



Google beoordeling

De eerste mogelijkheid om een Obelink beoordeling te geven, is via Google. Dit kan heel eenvoudig via desktop of mobiele telefoon.





Trustpilot beoordeling

Heb je geen Google account? Dan kun je ook een Obelink beoordeling geven via Trustpilot. Dit is een online reviewcommunity waarmee je binnen enkele klikken je Obelink ervaring met anderen deelt.




Feedback Company beoordeling

Een andere manier om een Obelink beoordeling achter te laten is via Feedback Company. Dit is een beoordelingssysteem voor klanten waarmee je heel gemakkelijk een algemene review kunt achterlaten.




Product-review

Wil je een specifieke Obelink beoordeling geven, bijvoorbeeld over een product? Dat kan als je een online bestelling hebt geplaatst. Een paar dagen na aankoop, ontvang je van ons een e-mail waar je je mening over je gekocht artikelen kunt geven.


Obelink klacht

Wil je geen algemene beoordeling achterlaten maar heb je een Obelink klacht over bijvoorbeeld een product of de levering? Dan adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice. De klantenservice is van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar van 8.30 tot 21.00 uur en op zaterdag en zondag van 10.00 tot 17.00 uur. Wij zullen ons best doen om samen met jou je Obelink klacht op te lossen.

Laden...