Bestellen in 3 eenvoudige stappen

Ruilen en retourneren

Ik wil een artikel terugsturen. Hoe gaat dat in zijn werk?

Vervelend dat het door jou bestelde artikel klaarblijkelijk niet aan je verwachtingen voldoet. Ga naar de Ruilen of herroepen pagina of ga rechtstreeks naar het retourformulier om deze in te vullen.

Lees verder

Kan ik een artikel dat ik in de webshop heb gekocht in de winkel ruilen?

Ja, het is mogelijk om de bestelling die je in onze webshop hebt gekocht te ruilen in onze winkel. Neem in dat geval de aankoopfactuur mee en meld je bij de klantenservice.

Lees verder

Binnen welke termijn verwerken jullie mijn retourzending?

Wanneer je een artikel retour hebt gestuurd, dan ontvangen wij het gemiddeld genomen 1 tot 3 werkdagen later.

Lees verder

Kan ik een artikel terugsturen als het niet aan mijn verwachtingen voldoet?

Voor alle webshopbestellingen geldt een herroepingsrecht van 14 dagen na ontvangst van de bestelling.

Lees verder

Ik wil van mijn herroepingsrecht gebruik maken. Ontvang ik dan mijn aankoopbedrag terug?

Ja, wanneer je het artikel retour hebt gestuurd, controleren we jouw retourzending zo spoedig mogelijk. Doorgaans gebeurt dat binnen 1-3 werkdagen.

Lees verder

Een artikel uit mijn bestelling is kapot gegaan en ik heb nog garantie. Mag ik het artikel dan op de kosten van Obelink retour sturen?

Wanneer het artikel een productiefout heeft en je geeft dit binnen 14 dagen na ontvangst aan, dan is de retourzending op onze kosten.

Lees verder
Vragen? Ons deskundige team staat voor u klaar!
0543 - 53 26 32
Laden…
Wij gebruiken cookies
Naar boven