Bestellen in 3 eenvoudige stappen

Garantie en reparatie

Hoe lang heb ik garantie op mijn aankoop?

De garantietermijn bedraagt voor de meeste artikelen minimaal een jaar. Enkele leveranciers hanteren een langere garantietermijn.

Lees verder

Hoe lang duurt het voordat een artikel gerepareerd is?

Dat hangt zeer van het bewuste artikel af en of onze collega's de reparatie zelf kunnen uitvoeren.

Lees verder

Een artikel in mijn bestelling is beschadigd. Wat moet ik doen?

Erg vervelend dat je jouw bestelling niet in een perfecte staat hebt ontvangen. Wij zien jouw mail of telefoontje graag tegemoet en bespreken samen met je hoe we ervoor kunnen zorgen dat je zo spoedig mogelijk weer een perfect (werkend) artikel hebt.

Lees verder

Waar kan ik de garantievoorwaarden terugvinden op jullie website?

Onze garantievoorwaarden vind je terug in onze algemene voorwaarden.

Lees verder

Kunnen jullie nog iets voor mij betekenen buiten de garantieperiode?

Buiten de garantieperiode kunnen wij helaas niet direct iets voor je betekenen. Wel denken we uiteraard graag mee aan een passende oplossing.

Lees verder

Ik heb een gat in het doek van mijn tent. Kan ik dit ook zelf repareren?

Ja, het is mogelijk om het zelf te repareren met een zelfklevend reparatiedoek. We raden aan het reparatiedoek aan beide kanten van het doek aan te brengen.

Lees verder
Vragen? Ons deskundige team staat voor u klaar!
0543 - 53 26 32
Laden...
Wij gebruiken cookies