Bestellen in 3 eenvoudige stappen

Ik heb een mail met (een) pakketnummer(s) ontvangen, maar kan het pakket/de pakketten niet volgen. Hoe kan dat?

Je kunt je pakket(ten) volgen vanaf het moment dat ze bij het eerste depot ingescand zijn. Meestal is dit wat later op de avond, rond een uur of tien, maar eerder of later is ook mogelijk. Het hangt af van het moment dat de trailer waarin jouw pakket zich bevindt, bij ons wordt afgehaald.

Als je de volgende werkdag je pakket volgt, staat er aangegeven of je pakket onderweg is voor uitlevering. Als je op het scherm de melding krijgt dat het pakket niet in de database voorkomt, dan heeft je pakket waarschijnlijk nog geen scanning gehad. Is dat niet het geval of is iets je niet duidelijk, neem dan contact met ons op, dan zoeken wij het direct voor je uit.

Vond je deze informatie nuttig?
Vragen? Ons deskundige team staat voor u klaar!
Advies over producten
0543 - 53 26 32
Vragen over uw bestelling
0543 - 47 39 23
Laden…
Wij gebruiken cookies
Naar boven