Bestellen in 3 eenvoudige stappen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd van het bestelde artikel vind je bij het betreffende artikel op onze website. De levertijd die wij aangegeven hebben, is die na verwerking van je betaling.

Lees verder

Wie bezorgt mijn bestelling?

Wij versturen vrijwel alle pakketten met DPD.

Lees verder

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Op de dag dat wij jouw bestelling versturen, ontvang je een e-mail met een track- en tracenummer.

Lees verder

Ik heb een mail met (een) pakketnummer(s) ontvangen, maar kan het pakket/de pakketten niet volgen. Hoe kan dat?

Je kunt je pakket(ten) volgen vanaf het moment dat ze bij het eerste depot ingescand zijn. Meestal is dit wat later op de avond, rond een uur of tien, maar eerder of later is ook mogelijk. Het hangt af van het moment dat de trailer waarin jouw pakket zich bevindt, bij ons wordt afgehaald.

Lees verder

Kunnen jullie mijn bestelling ook in het buitenland leveren?

Zeker. Als je op onze site als gast bestelt, dan kun je uit een groot aantal Europese landen kiezen, waarnaar je je bestelling kunt laten sturen.

Lees verder

Mijn bestelling is niet compleet geleverd? Wat nu?

Vervelend dat je geen complete bestelling hebt ontvangen. Wellicht is er nog een pakket onderweg.

Lees verder

Ik woon in Zwitserland. Waarom kan ik daar mijn bestelling niet laten afleveren?

We versturen helaas geen pakketten naar Zwitserland, omdat Zwitserland niet tot de EU behoort.

Lees verder

Ik woon in Noorwegen. Waarom kan ik daar mijn bestelling niet laten afleveren?

We versturen helaas geen pakketten naar Noorwegen, omdat Noorwegen niet tot de EU behoort.

Lees verder

Kan ik mijn bestelling op een afhaalpunt ophalen?

Ja het is mogelijk om je bestelling bij een DPD pakketshop te laten bezorgen.

Lees verder

Kan ik mijn bestelling ook op een postbus laten afleveren?

Het is niet mogelijk om uw bestelling af te laten leveren op een postbus.

Lees verder

Mijn bestelling bestaat uit meerdere artikelen. Wordt de bestelling in één keer geleverd?

Wij versturen bestellingen in principe altijd in zijn geheel en onze vervoerder DPD streeft ernaar de bestelling in één keer af te leveren. Helaas kunnen wij niet voor 100% garanderen dat alle pakketten van een grotere bestelling (meer dan één pakket) op dezelfde dag geleverd worden.

Lees verder

Ik wil graag het afleveradres wijzigen. Hoe werkt dat?

Voor een adreswijziging kun je het beste telefonisch contact opnemen met de klantenservice van onze webshop via telefoonnummer 0543-473923.

Lees verder

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, terwijl in het afleverbewijs van de DPD staat dat de bestelling is afgeleverd. Wat nu?

Heb je je bestelling niet ontvangen, maar staat die wel als ‘geleverd’ aangemerkt? Neem dan contact met ons op via 0543-473923. Wij zullen een onderzoek starten bij de DPD.

Lees verder

Hoe weet ik wanneer mijn Fiamma of Thule-luifel of mijn tuinset wordt geleverd?

Artikelen van Thule, Fiamma en grote tuinmeubelen worden niet via ons ‘normale’ transport geleverd, maar door andere transporteurs.

Lees verder

In welke landen bezorgen jullie?

Lees verder

Kan ik mijn bestelling op een eiland laten leveren?

Het is voor ons helaas niet mogelijk om op eilanden te leveren, dit met uitzondering van de Waddeneilanden. Voor een levering naar de Waddeneilanden berekenen we een toeslag van €8,95. Het is niet mogelijk om zelf een bestelling te plaatsen op onze website en deze naar de Waddeneilanden te laten leveren.

Lees verder
Vragen? Ons deskundige team staat voor u klaar!
Advies over producten
0543 - 53 26 32
Vragen over uw bestelling
0543 - 47 39 23
Laden…
Wij gebruiken cookies
Naar boven