Bestellen in 3 eenvoudige stappen

Hoe kan ik mijn bestelling betalen? (Betaalmogelijkheden)

Bestellingen die je in onze webshop plaatst, leveren wij nadat je bestelling volledig betaald is. Tijdens de bestelprocedure kom je automatisch terecht bij het onderdeel betalen. Hier kun je de door jou gewenste betaalmethode selecteren. De betaalprocedure loopt via onze betaalpartner Buckaroo.

iDEAL
Betalen via iDEAL is mogelijk als je over een Nederlands bankrekeningnummer beschikt. Bij deze methode handel je tijdens de bestelprocedure de betaling direct af bij jouw eigen bank. Je rekent snel en simpel af in jouw eigen veilige vertrouwde internetbetaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Maak je gebruik van telebankieren, dan kun je direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat je je daarvoor hoeft aan te melden. Betalen met Ideal brengt bij Obelink geen extra kosten met zich mee.

Creditcard
Je kunt bij ons ook betalen met een creditcard. Wij accepteren Visa en MasterCard. De betaalprocedure loopt via een beveiligde SSL-procedure. Indien jouw Mastercard of Visacard 3D-secure is, is je betaling extra veilig. 3D-secure is een persoonlijk wachtwoord net als je pincode. Je voert je persoonlijke wachtwoord in als je online met een creditcard betaalt. Voor betalen met een creditcard brengen wij geen extra kosten in rekening.

Paypal
Een PayPal-rekening is een soort extra bankrekening naast je 'normale' bankrekening. Bij Paypal heeft jouw bankrekening geen nummer, maar de rekening wordt gekoppeld aan jouw e-mailadres. Je kunt via Paypal op een veilige wijze aankopen doen, zonder dat je een creditcard moet hebben (of bij de hand moet hebben). Je stort geld op je Paypal-rekening en vanaf die rekening kun je je online aankopen betalen. Betalen via Paypal brengt geen extra kosten met zich mee.

Bankoverschrijving
Wil je graag betalen met een overschrijving, dan kan dit ook direct via de beveiligde SSL-procedure van Buckaroo. Na het plaatsen van je bestelling, ontvang je een mail met de betaalgegevens, het factuurbedrag en een betaalkenmerk. Als je het betaalkenmerk op de juiste wijze invult, dat wil zeggen met een spatie voor én achter het kenmerk, dan wordt de betaling in principe automatisch aan jouw bestelling gekoppeld.
Let op: de verwerking van een bankoverschrijving duurt een aantal werkdagen. Nadat wij jouw betaling verwerkt hebben, ontvang je van ons een betaalbevestiging en daarna gaat de levertermijn in. Voor betalen via een overschrijving berekenen wij geen kosten.

Vond je deze informatie nuttig?
Vragen? Ons deskundige team staat voor u klaar!
Advies over producten
0543 - 53 26 32
Vragen over uw bestelling
0543 - 47 39 23
Laden…
Wij gebruiken cookies
Naar boven