Bestellen in 3 eenvoudige stappen

Hoe kan ik mijn bestelling betalen? (Betaalmogelijkheden)

Bestellingen die je in onze webshop plaatst, leveren wij nadat je bestelling volledig betaald is. Tijdens de bestelprocedure kom je automatisch terecht bij het onderdeel betalen. Hier kun je de door jou gewenste betaalmethode selecteren. De betaalprocedure loopt via onze betaalpartner Buckaroo.

Lees verder

Kan ik mijn bestelling in termijnen betalen?

Betalen in termijnen is niet mogelijk. Wij versturen je bestelling na ontvangst van de volledige betaling van het factuurbedrag.

Lees verder

Hoe kan ik een cadeaukaart of online tegoedbon inwisselen?

Een cadeaukaart, online tegoedbon of gespaarde punten kun je in de bestelstap Betaalwijze inwisselen.

Lees verder

Kan ik ook achteraf betalen?

Achteraf betalen is niet mogelijk.

Lees verder

Kan ik onder rembours betalen?

Een remboursbetaling is niet mogelijk.

Lees verder

Mijn betaling is mislukt. Wat nu?

Wanneer de betaling mislukt is, dan houdt dat in dat we je bestelling en adresgegevens wel goed hebben ontvangen, maar dat wij geen betaling hebben kunnen verwerken. Wij adviseren je om contact met ons op te nemen via telefoonnummer 0543 532 632.

Lees verder

Wat is een CVC Code?

De Card Validation Code wordt bij Visa Cards de Card Verification Value genoemd. De CVV code is een drie-cijferige code en staat op de achterkant van uw Card, naast de handtekeningstrip.

Lees verder
Vragen? Ons deskundige team staat voor u klaar!
0543 - 53 26 32
Laden…
Wij gebruiken cookies
Naar boven