Bestellen in 3 eenvoudige stappen

Hoe plaats ik een bestelling?

Als je de exacte naam weet van het artikel dat je wilt bestellen, dan typ je de artikelnaam in het zoekveld in.

Lees verder

Ik wil mijn bestelling aanpassen. Hoe moet dat?

Als je jouw bestelling nog niet hebt betaald, neem dan per e-mail of telefonisch contact met ons op.

Lees verder

Hoe kan ik een bestelling annuleren?

Als je je bestelling al betaald hebt, dan raden wij je aan deze telefonisch te annuleren via telefoonnummer 0543-473923.

Lees verder

Het artikel dat ik wil bestellen is momenteel niet leverbaar. Kan ik het wel bestellen of reserveren?

Helaas is het niet mogelijk een artikel te bestellen of te reserveren als het (nog) niet op voorraad is.

Lees verder

Bij een artikel dat ik wil kopen staan ‘alleen in de winkel’. Kan ik het toch bestellen?

Dit is helaas niet mogelijk. Niet alle artikelen in onze fysieke winkel, zijn te koop in onze webshop.

Lees verder

Ik heb een bedrijf. Kan ik BTW-vrij bestellen?

Als je een bedrijf hebt en over een BTW-nummer beschikt, dan kun je als Nederlands bedrijf een bestelling plaatsen op onze website en zelf de BTW terugvorderen.

Lees verder

Hoe worden de verzendkosten berekend?

Per bestelling hanteren wij een vast tarief aan verzendkosten. Voor Nederland, België en Duitsland is dit € 4,95 bij een factuurbedrag tot € 50,-.

Lees verder

Kan ik nog producten toevoegen aan een bestelling die nog niet betaald is?

Het is in principe mogelijk een product toe te voegen, als een bestelling nog niet betaald is.

Lees verder

Ik wil graag het afleveradres wijzigen. Hoe werkt dat?

Voor een adreswijziging kun je het beste telefonisch contact opnemen met de klantenservice van onze webshop via telefoonnummer 0543-473923.

Lees verder
Vragen? Ons deskundige team staat voor u klaar!
Advies over producten
0543 - 53 26 32
Vragen over uw bestelling
0543 - 47 39 23
Laden…
Wij gebruiken cookies
Naar boven