Bestellen in 3 eenvoudige stappen

Wat is het voordeel van het aanmaken van een account?

Als je eenmaal een account hebt aangemaakt, verlopen volgende bestellingen gemakkelijker en sneller. Je hoeft dan niet iedere keer opnieuw je adresgegevens en telefoonnummer(s) in te voeren.

Lees verder

Hoe maak ik een account aan?

Deze kun je via de Uw Obelink account pagina aanmaken.

Lees verder

Ik heb een account bij Obelink, maar ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Ga naar de Wachtwoord vergeten pagina. Vul je e-mailadres in en klik op ‘Herstel wachtwoord’.

Lees verder

Ik wil bepaalde gegevens in mijn account wijzigen. Hoe doe ik dat?

Ga naar Profiel details. Je kunt nu je gegevens inzien en aanpassen.

Lees verder

Kan ik mijn account ook verwijderen?

Wij raden je aan contact op te nemen met onze klantenservice via telefoonnummer 0543 532 632. Je kunt ons ook een e-mail sturen uiteraard.

Lees verder

Hoe gaan jullie om met mijn persoonlijke gegevens?

We gebruiken en bewaren uitsluitend e-mailadressen die rechtstreeks aan ons worden opgegeven of waarvan bij opgave duidelijk is dat ze aan ons worden verstrekt. We gebruiken een e-mailadres alleen waarvoor dit aan ons is opgegeven.

Lees verder
Vragen? Ons deskundige team staat voor u klaar!
0543 - 53 26 32
Laden…
Wij gebruiken cookies
Naar boven