Een artikel in mijn bestelling is beschadigd. Wat moet ik doen?

Dat lossen we natuurlijk graag zo snel mogelijk op. Een artikel dat beschadigd is aangekomen, kun je tot 30 dagen na ontvangst retourneren. Je kunt je retour aanmelden via ons retourformulier. Voeg bij het retourformulier één of meerdere foto’s van de beschadiging(en) toe. Je ontvangt vervolgens na enkele dagen per e-mail een retourlabel waarmee je het artikel via een DPD pakketshop gratis naar ons kunt retourneren.

Na ontvangst en controle van je retourzending storten wij het aankoopbedrag terug op je rekening. Het direct omruilen van een artikel is niet mogelijk. Je kunt het beste zelf het gewenste artikel opnieuw bestellen. Op deze manier ben jij het snelst in het bezit van het juiste artikel.

Let op: Is je bestelling in verband met grootte en/of gewicht niet door DPD maar door een andere transporteur geleverd? Neem dan contact met ons op over de retourzending. Deze producten kun je namelijk niet zelf retourneren, maar komen we bij je ophalen.