Bestellen in 3 eenvoudige stappen

Volg mijn bestelling(en)

Betaalmogelijkheden

Bij Obelink kunt op verschillende manieren betalen. Echter zijn de betalingsmogelijkheden in de winkel anders dan online betalingen.

Betaalmogelijkheden in de winkel

In onze Megastore kunt u naast contant ook met de PINpas betalen. Daarnaast accepteren wij VISA en MasterCard.

Wij accepteren geen VVV-bonnen. De Obelink cadeaukaart kan uiteraard wel gebruikt worden om mee te betalen. Indien het uitgegeven bedrag lager is dan het bedrag op de cadeaukaart, dan blijft het restbedrag uiteraard op de kaart staan. Cadeaukaarten zijn niet inwisselbaar voor geld. Cadeaukaarten en online cadeaubonnen zijn onbeperkt geldig en te besteden op alle afdelingen in de winkel en in de webshop.

Online betaalmogelijkheden

Bestellingen die u doet in onze webshop dienen altijd vooraf te worden betaald. Tijdens de bestelprocedure komt u vanzelf terecht bij het onderdeel betalen. Hier kunt u de door u gewenste betaalmethode selecteren. De betalingsprocedure loopt via Buckaroo

iDEAL
Betalingen via iDEAL zijn alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland. Bij deze methode kunt u direct tijdens de bestelprocedure de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw eigen vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Maakt u al gebruik van telebankieren, dan kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

Creditcard
U kunt bij ons ook betalen met een creditcard. Wij accepteren Visa en MasterCard. De betalingsprocedure via Buckaroo gaat met een beveiligde SSL procedure. Voor betaling met een creditcard brengen wij geen extra kosten in rekening.

Bankoverschrijving
Wilt u graag betalen met een overschrijving dan kan dit ook direct via de beveiligde SSL procedure van Buckaroo.


Bezorging


Levertijd en Bezorging
De populairste producten uit ons assortiment heeft u normaal gesproken binnen drie werkdagen in huis. Genoemde levertijd wordt gerekend na de ontvangst van de betaling en geldt voor levering binnen de Benelux en Duitsland. Bij alle andere EU-landen is de levertijd ca. twee tot vier werkdagen langer. Deze genoemde levertijd geldt als een indicatie en nooit als fatale termijn.
Bij elk product ziet u direct de actuele levertermijn van het product. Vrijwel al onze producten zijn direct uit eigen voorraad leverbaar. Wanneer u meerdere producten in een keer bestelt doen wij ons best om, indien mogelijk, alles in 1x bij u te laten bezorgen. De levertijd van uw hele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het product met de langste levertijd.


Levering alleen mogelijk na vooruitbetaling. Dit kan per bankoverschrijving, IDEAL of creditcard (VISA en Mastercard) Bij een bankoverschrijving kan het 1 tot 2 werkdagen duren voor wij deze hebben ontvangen en verwerkt. Bij ontvangst van uw betaling krijgt u per e-mail bericht en wordt uw bestelling vervolgens binnen de gestelde termijn op de website bij u thuisbezorgd. Indien u niet thuis bent bij aflevering, wordt de bestelling de volgende dag opnieuw aangeboden.


Het pakket online volgen:
Met de pakketcode kunt u uw bestelling volgen op de website van onze vervoerder (DPD). U vindt deze code in de verzendbevestiging, die wij tussen 16.00 en 17.00 uur per e-mail naar u toezenden. Bij producten die rechtstreeks vanaf de fabrikant worden verstuurd vindt u geen pakketcode in de verzendbevestiging. Deze zendingen kunnen niet online gevolgd worden. Foutmeldingen op de DPD website kunnen wij helaas niet verhelpen.

Wij bieden geen mogelijkheid om artikelen via internet te bestellen en deze in de winkel af te halen. Hiervoor dient u naar de winkel te komen en daar de artikelen af te rekenen.
Laden…
Wij gebruiken cookies
Naar boven